torsdag 21 juli 2016

Idag fick klassansvarig vingar


Tack alla underbara vänner i klassen som gav mig denna fantastiska upplevelse.

För att friska upp minnet på alla och förtydliga för er som undrar vad jag yrar om: I samband med festen och prisutdelningen i fjol så fick jag ett fallskärmshopp av klassen efter en insamling orkestrerad av Andreas Liljeberg. Idag var det dags!

Och vilken dag! Vädret kunde inte vara bättre. Hoppledaren en helt underbar lite "vacko" kille från Umeå, hoppas du ursäktar beskrivningen Palle Pallin.

Vilken underbar upplevelse. Precis momentet att lämna planet känns lite som att gå in i en fyra fullt på fyran efter en hyfsat lång raksträcka, då tror jag ni förstår vad jag menar. Kroppen säger nej, nej, nej men hjärnan säger JA!

Sedan 30 sekunder fritt fall med volter, helt underbart. Och sedan en lång härlig resa ner mot marken sedan skärmen vecklat ut ... självklart passar vi på att svänga allt vi kan i så många häftiga spins som vi hinner med.

Kan inte beskrivas. Jag fyller istället på med några fler bilder som säger mer än tusen ord.

STORT och HJÄRTLIGT TACK till alla ni fantastiska vänner i den här lika fantastiska klassen för att ni vill bjuda klassansvarig på detta. STORT, STORT TACK!!!

/ Flygande hälsningar - Roger